Studie: automobilový průmysl druhý v žebříku důvěry zákazníků

Se zajímavou studií přišel americký magazín The Car Connection. Podle průzkumu, který publikoval na svých webových stránkách se automobilový průmysl těší velké míře důvěry zákazníků. V žebříčku zaujal se 69 % druhé místo a před ním se umístil, s výrazným náskokem 12 %, technologický průmysl.  

Vydáno: 7.2.2011

Na opačném konci žebříčku se naopak umístily pojišťovny, banky a finanční servis a poradenství.

Průzkum je jednou ze součástí „Edelmanova Barometru Důvěřivosti 2011“, který sbíral data ve 23 zemích světa od více než 5 000 lidí ve věku mezi 25 a 64 let, kteří mají vysokoškolské vzdělání a patří mezi 25 procent nejlépe vydělávajícíh ze své věkové kategorie.

Přibližně 81 % dotázaných se vyslovilo ve prospěch technologického vývoje, který jejich podporu získal ať už se zaměřuje na cokoliv. Automobilový průmysl na druhém místě předběhl se 69 % čtrnáct dalších odvětví, mezi nimiž najdeme např. potraviny a nápoje, telekomunikace, média (pouze 54 %) nebo výrobce léků atd.

Podle Car Connection je příčin úspěchu automobilů hned několik. Napomáhají např. velké svolávací akce a také aktuálně zelené směřování celého průmyslu.

Text: Redakce
Foto: The Car Connection

Galerie