Renault Twingo Trophy V8: městský vůz a osmiválec?

Ano, i takovéto spojení může fungovat. Francouzská společnost Lazareth se inspirovala Méganem Trophy nebo Cliem Sport V6 a poněkud upravila maličkatý Renault Twingo první generace. Kromě základních tvarů karoserie se změnilo úplně všechno a hlavně se před zadní nápravu nastěhoval osmiválcový motor.


Vydáno: 26.10.2009

Ten pochází z Range Roveru, má objem 3,5 litru a maximální výkon 180 koní. Není to žádný drobeček, a tak se není čemu divit, přestože je umístěn hned za předními sedačkami, že se do auta sotva vejde. Svůj výkon posílá přes pětistupňovou manuální převodovku na kola zadní nápravy.

Kromě motoru samotného dostalo Twingo také “decentní“ bodykit. Osmnáctipalcová kola se vystěhovala ven z karoserie, obuta jsou do pneumatik Yokohama o rozměrech 230 vpředu a 320 vzadu. Je zcela samozřejmé, že podvozek je kompletně jiný a karoserie byla vyztužena rámem.

Že se vám Twingo Trophy líbí? No není nic jednoduššího, než navštívit stránky tvůrců samotných, tedy společnosti Lazareth. Připravte si ovšem nemalou finanční částku. Jedinečný, šedý, matně lakovaný automobil vybavený sedačkami MOMO, sportovním volantem, novou digitální přístrojovou deskou a především osmiválcem vás vyjde na zhruba 1,8 milionu korun. Jestli já bych si raději nekoupil “em trojku“ a ještě by mi zbylo…

 

Text: Redakce
Foto: Lazareth

Galerie