Reklamní spot na Škodu Fabia je nejlepší na světě

UVNITŘ VIDEO: reklama na Škodu Fabia získala Zlatého lva z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, píšou Hospodářské noviny. Ten je v reklamní branži stejně důležitý jako pro herce předávání Oscarů a pro sportovce olympiáda. Spot připravila londýnská společnost Fallon. Letos soutěžilo 28 000 prací z celého světa.

Vydáno: 13.6.2008

Televizní reklama, ve které skupina cukrářů upekla dort v podobě Škody Fabie v životní velikosti, vyhrála loni také nejvyšší ocenění v soutěži British Television Advertising Craft Awards. Odnesla si rovněž cenu za nejlepší model a za nejlepší píseň.

„U většiny českých produktů je výjimečné, aby na ně dělaly reklamu zahraniční agentury. U Škodovky je to však pravidlem,“ řekl deníku Eda Kauba z agentury Euro RSCG.

„Neznamená to, že Češi jsou špatní, zahraniční agentury se ale víc odvážou,“ dodal s tím, že „pečená“ fabie bodov ala díky odvážnému nápadu, protože nikdo předtím neudělal auto jako dort.

O lvy se v Cannes ucházelo rekordních 69 tuzemských prací. Uspěla jen agentura Mark BBDO se svou kampaní pro Pizza Coloseum, která se probojovala do užšího výběru v kategoriích Promo a Media.

Zdroj: Hospodářské noviny

Galerie