Porsche Panamera se v Česku prodává výborně

Panamerou chce Porsche konkurovat luxusním limuzínám německých (ale i italských a britských) značek. Prémiová skoro-limuzína přitom má být východiskem pro dobře situované zákazníky, kteří sice mají slabost pro dokonalé dvoudveřové sporťáky, ale také musí v něčem vozit rodinu. A zatím to vypadá, že Porsche udeřilo hřebíček na hlavičku. Alespoň tedy v Česku.


Vydáno: 23.1.2010

Zatím to vypadá, že Panamera by pro Porsche mohla být podobným zlatým vejcem, jako před časem mamutí SUV jménem Cayenne. To, přestože podle mnohých vůbec nepatří do portfolia značky jako je Porsche, ho svými prodeji zachránilo a katapultovalo mezi nejúspěšnější automobilky vyrábějící sportovní auta.

Podobně by to mohlo být i s luxusní pětidveřovou „limuzínou“ Panamera, soudě alespoň dle prvních prodejních výsledků v České republice. České zastoupení značky Porsche prodalo za první čtyři měsíce od uvedení na trh 56 kusů Porsche Panamera. To je na auto s parametry a cenovkou Panamery velmi dobré číslo.

Přitom jde o brutální osmiválcovou verzi. Dá se očekávat, že jakmile k nám dorazí benzinový i naftový šestiválec, prodeje ještě porostou. Porsche Inter Auto CZ předpokládá, že v roce 2010 prodá 60 až 70 vozů, ale je možné, že tento střízlivý odhad bude překonán.

VÍCE O PORSCHE PANAMERA

Jestli vás zajímá, jak se s Panamerou jezdí, přečtěte si náš redakční test. My se ale raději svezeme nějakým sportovním kupé, jejichž testy najdete zde.

Text: Redakce
Foto: ZaVolantem.cz

Galerie