Nissan Qashqai Commando: pouliční boj o zákazníky začíná

Nissan spustil projekt s názvem Qashqai Commando. Jedná se o největší marketingovou akci této značky na území střední Evropy. Během následujících týdnů podnikne Qashqai více než třicet zastávek. Akce má za cíl přiblížit zákazníkům charakter tohoto automobilu.

Vydáno: 14.9.2009

Qashqai, což přeloženo znamená městský kočovník, je prezentován jak vůz, který se nezalekne hustého městského provozu a údajně si s ním poradí stejně dobře, jako parkouroví akrobati. Přímé porovnání běžců s trojicí automobilů je k vidění na video, které naleznete na stránkách www.qqcommando.com.

Každé akce se zúčastní trojice maskovaných Qashqaiů a na vybraných místech bude k vidění také Qashqai DJ. Jedná se o výstavní exponát napěchovaný reproduktory a vybavený mixážním pultem. Akce to je jistě zajímavá, to podstatné se ovšem odehrává v ceníku. V rámci projektu Commando je do konce září vypsána sleva jak na Qashqai, tak na větší verzi +2. Ušetřit můžete 60 000 Kč.

Na našem území proběhne ještě pět podobných představení. Právě dnes navštíví Commando Hradec Králové. Seznam měst, která budou následovat najdete na stejné adrese jako uvedené video.

 

Text: Redakce
Foto: Lukáš Dittrich

Galerie