Clio RS je pořádně rychlý hothatch. Pokud by vám ale jeho sériových 200 koní (147 kW) málo, můžete se obrátit na německého úpravce MR Car Design, který z atmosférického dvoulitru vytáhne dalších 20 koní (14,7 kW navíc). Clio ale dostalo i nový výfukový systém a podvozek, a došlo i na úpravy designu.
Vydáno: 8.9.2011
Příznivci značky Renault Sport už delší dobu čekají na příchod speciální limitované edice modelu Clio RS, který by se pyšnil vyšším výkonem, než standardní dvousetkoňové eReSo.
Francouzská automobilka ale zatím s ničím nepřichází, a tak přispěchali na pomoc Němci. Úpravce MR Car Design představil svou vizi výkonnějšího Clia RS, který dostal upravenou řídící jednotku sériového agregátu a kompletní výfukový systém Akrapovic se sportovním katalyzátorem.
Atmosférický zážehový dvoulitr po tomto zásahu neprodukuje standardních 147 kW (200 koní), ale 162 kW (220 koní) – a oněch dvacet koní navíc je prý na silnici opravdu znát.
Clio z dílny MR Car Design dostalo také nový podvozek KW Variant 3 a 18-palcová litá, obutá do pneumatik o rozměru 225/35. Snadnou změnu vizáže auta mají na svědomí zejména zatmavená koncová světla, fólie na zadních oknech, nálepky a černé loga Renault.
Cenu úpravy zatím tuner nezveřejnil.
Text: Redakce
Foto: MR Car Design