Maybach Zeppelin: já na to nemám…

Do segmentu těch opravdu, ale opravdu hodně drahých automobilů vstupuje novinka v podání automobilky Maybach. Model Zeppelin není pro obyčejné lidi a podle toho je také konstruován. Pokud přeci jen máte v plánu nákup pojízdného salonu, pomalu začněte posílat objednávky. Vyrobena bude pouze limitovaná série jednoho sta kusů. 

Vydáno: 12.2.2009

Maybach Zeppelin dostal název podle svého předchůdce z dob dávno minulých a jedná se v podstatě o speciální verzi modelu 57 S, případně prodloužené verze 62 S. Pokud bychom měli popisovat zejména interiér, pak vězte, že každé druhé slovo by začínalo “nej“. Prvotřídní materiály a kde co ovládané elektricky jsou samozřejmostí. Aby cestující vzadu měli dostatečné soukromí, jsou odděleny od řidiče přepážkou. 

Kromě té nejlepší kůže, ruční práce a všeho možného se mohou zadní cestující těšit například na stříbrné skleničky s nápisem ZEPPELIN dodávané jako součást standardní výbavy. Specialitou, ovšem za příplatek je systém, který luxusní salonek provoní. Není důležité jak to funguje, podstatné je, že můžete mít jakoukoli vůni, stačí si připlatit pouze 110 000 Kč. 

O pohon tohoto kočáru se stará dvanáctiválcový, dvakrát přeplňovaný šestilitrový motor, který poskytuje maximální výkon 471 kW (640 koní) a vrchol točivého momentu 1000 Nm. Vůz stojí na dvacetipalcových, jak jinak než speciálních discích. 

Také Maybach Zeppelin bude představen na autosalonu v Ženevě a první automobily poputují ke svým majitelům v srpnu letošního roku. Cena činí v případě menšího a tedy “levnějšího“ provedení €406 000. Za větší Maybach 62 Zeppelin zaplatíte €473 200. V době slábnoucí koruny netřeba tyto čísla přepočítávat na českou měnu. 

Text: Redakce
Foto: Maybach

Galerie