Gemballa MIG-U1: Ferrari Enzo dotažené do extrému

Pokud se trochu zajímáte o profesionální tuning, německou společnost Gemballa vám nemusíme dlouze představovat. Úpravce, který se až dosud věnoval vozům značky Porsche, se rozhodl, že by bylo zajímavé postarat se také o supersport Ferrari Enzo. Výsledkem je model MIG-U1 se šíleným vzhledem a stádem 700 koní pod kapotou.

Vydáno: 13.1.2010

Gemballa MIG-U1 těží z vizuálně velmi zajímavého aerodynamického kitu. Ten mimojiné obsahuje přední lízátko generující přítlak 35 kg na přední nápravu a zadní spoiler s tlakem 85 kg na zadní. Brzdy jsou ventilované a chlazené. Ferrari Enzo dostalo nový výfukový systém a další prvky na kapotě.

Aby bylo možné supersport Gemballa MIG-U1 používat každý den, úpravce dodává nastavitelný podvozek, který po stisknutí tlačítka zvýší světlou výšku vozu o 45 mm. Tím umožní nájezdy třeba do podzemních garáží nebo přejezdy retardérů. Výška se sníží po dalším stisknutí tlačítka, nebo po dosažení rychlosti 80 km/h.

Gemballa upravila i vidlicový dvanáctiválec a vytáhla z něj výkon 515 kW (700 koní). Na to jsou potřeba pořádá kola nazvané Gemballa GTR Racing. Oblékají pneumatiky 265/30 vpředu a 335/30 vzadu.

Luxusně se bude řidič cítit také v interiéru, kde si může vychutnat multimediální systém s 7″ dotykovou obrazovkou, navigací, přehrávačem DVD a přípojkou pro iPod. O zvuk se postará souprava reproduktorů s výkonem 950 Wattů. Pokud máte zájem, musíte si pospíšit. Produkce je omezená na pouhých 25 kusů.

Text: Redakce
Foto: Gemballa

Galerie