Citroën na Facebooku oživil svoji historii, zanesl ji na profil Timeline

Pokud by Facebook existoval již v roce 1919, byl by André Citroën, který byl bezkonkurenčně komunikativní, bezpochyby jeho horlivým stoupencem. O devadesát tři let později využívá Citroën poslední novinku Facebooku, „časovou osu“, nazvanou Timeline. Svým fanouškům tak umožňuje, aby prožili nejsilnější okamžiky značky, jako by byli u toho. Mohou se tak nyní na oficiálních stránkách Citroënu vrátit v čase a působivým způsobem objevovat klíčová data historie značky.

Vydáno: 22.3.2012

Facebook se svou novou funkcí Timeline učinil nový krok. Již na úvodní stránce mají fanoušci dané značky možnost projít si její historii na časové ose, která sahá od data vytvoření značky až po poslední zveřejněnou zprávu.

Citroën se rozhodl využít této příležitosti a sdílet s 1,5 milionem svých fanoušků řadu zpráv, které souvisejí s velkými momenty historie značky. Prostřednictvím chronologické osy začínající v roce  1919 vzniknutím značky a táhnoucí se až do dnešních dnů mohou fanoušci prožít nebo si oživit téměř dvě stě událostí: nejrůznější zprávy týkající se produktů, technologií, sportovních úspěchů, reklamy nebo zajímavých událostí. Zprávy jsou napsány v přítomném čase a v angličtině, jsou velmi krátké a doprovází je videa a/nebo fotografie. Společně vytváří Timeline Citroënu.

Fanoušci si tak například mohou u dne 12. října 1922 prohlédnout fotografii nápisu Citroën, který na obloze vytvořil kouř z letadla, a přečíst si „Podívejte se, jak úžasný nápad měl André Citroën, který dokázal, že na pařížském autosalonu o naší značce všichni mluví“. O několik let později, 1. října 1936, se fanoušci dozví, že „U Citroënu se rádi odlišujeme. Co byste řekli na vůz vybavený dieselovým motorem? A přesně tím bude opatřen nový model Rosalie“. V roce 1957 se zájemci dočtou: „U Citroënu jsme přívrženci nových technologií a jsme tedy samozřejmě nesmírně nadšení z našeho prvního počítače!“ V novější době, v roce 1999, Timeline Citroën připomíná, že „Citroën DS je zvolen Produktem století!“ To je jen několik ukázek zpráv dostupných na mezinárodní stránce www.facebook.com/citroen. 

Timeline se nyní připravuje na fanouškovských stránkách Citroënu v 55 zemích, aby se tak co nejvíce lidí mohlo seznámit s působivou historií francouzské značky.

Text: Redakce
Foto: Citroën

Galerie