Citroën DS3 slaví 100 tisíc prodaných kusů růžovou střechou

Citroën oznámil překročení symbolického počtu 100 000 objednávek svého stylového modelu DS3 – to je výborné číslo za 15 měsíců od začátku prodeje. Třetina z prodaných dé-es-trojek přitom byla v nejvyšší výbavě. Na oslavu tohoto obchodního úspěchu značka přichystala nový fuchsiově růžový odstín střechy a nové téma samolepicí ozdobné fólie „Flower“.

Vydáno: 6.7.2011

Citroën DS3 vstoupil na automobilový trh s ambicí konkurovat značce Mini a odstartovat pro Citroën novou stylovou řadu DS. Více než 100 000 kusů, prodaných od března 2010 (tedy za cca 15 měsíců) svědčí o tom, že se setkal se se zájmem veřejnost. Přibližně třetinu z toho tvoří vozy v nejluxusnější verzi.

Na oslavu tohoto výkonu se vůz představuje v novém odstínu a s novými samolepicími fóliemi, které jsou opět originálnější a modernější.

Citroën DS3 nedávno přišel s novým hnědým odstínem karoserie Hickory a nyní nabízí novou fuchsiově růžovou střechu. Tento odstín se může objevit na všech místech, které lze individuálně upravit: na vnějších zpětných zrcátcích, na krytech šroubů kol, na liště palubní desky nebo na hlavici řadicí páky.

V nabídce je rovněž nová jemná, bohémská a elegantní samolepicí fólie Flower s dosud nevídaným efektem, který je současně matný i perleťově lesklý.

Text: Redakce/Citroën
Foto: Citroën

Galerie