Buick Regal GS show car: americký paradox

Buick Regal, coby americké provedení v Evropě velmi známé Insignie, se představí na autosalonu v Detroitu ve svém ostré verzi. Americké OPC bude v podstatě totožné s tím evropským. Jediný a velmi podstatný rozdíl je v motoru. Zatímco se Evropané mohou těšit z více než třísetkoňového šestiválce, Američané si musí vystačit se čtyřválcem.


Vydáno: 8.1.2010

Na rozdíl od Inisgnie OPC má Buick přepracovanou masku chladiče a na kapotě přibyly decentní výdechy, které jsou pro ostré verze této automobilky typické. Technika je v podstatě totožná. Zákazníci se mohou těšit na pohon všech kol, systém IDCS (což je systém označovaný v Evropě jako FlexiRide), elektronický diferenciál a podobně.

Pod kapotou bude mít Buick pouze přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr, který disponuje maximálním výkonem 255 koní a vrcholem točivého momentu 400 Nm (ten jsme si už vyzkoušeli v testu „Opel Insignia 2.0T: hezká, silná, přeceňená„) Tato síla je pak dále přenášena na dvacetipalcová kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Zrychlení z nuly na 100 km/h se pohybuje kolem šesti sekund.

Doba se jmění, a zatímco dříve se Američané mohli těšit z větších motorů než evropské verze, v tomto případě tomu je naopak. Heč!

 

Text: Redakce
Foto: Buick

Galerie