Auto Palace oslavil 25 let v ČR, prodal už 100 tisíc aut

Dealerská skupina Auto Palace v loňském roce rostla nejvíc ve své 25leté historii v Česku. Prodala 12 tisíc aut a překonala tím hranici 100 000 prodaných vozů. Obrat se loni blížil k 5 miliardám korun. Na investice má letos připraveno půl miliardy.

Rok 2015 byl pro skupinu Auto Palace rekordní hned v několika faktorech. Firma překonala meziročně svůj obrat o více než 1,3 mld. korun, celkový obrat firmy za rok 2015 činil 4,9 mld. Kč, což představuje nárůst o 35 %. Za loňský rok dealerská síť prodala celkem 9 661 nových a 2 249 ojetých automobilů. Od roku 1991 do 2015 Auto Palace prodal na českém a slovenském trhu celkově 111 461 nových a ojetých vozů.

Největšího podílu vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace prodeje značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 000. Druhou příčku obhájil Hyundai s celkovým počtem 1 395 vozů. Třetí v prodejích pak byla Škoda s 1 080 prodanými automobily.

Auto Palace patří mezi 3 největší tuzemské prodejce automobilů. Firma loni zmodernizovala většinu svých showroomů, letos plánuje investovat v ČR a SR do nákupů stávajících dealerství a rozšiřovat svou podnikatelskou činnost o prodej prémiových ojetých vozů. „Letos plánujeme investice v objemu cca 63 mil. Kč, plus dalších 520 milionů máme připravené pro realizaci možných akvizic v roce 2016,“ říká Ralph Howie, šéf Auto Palace.

K prodeji a servisu nových aut firma postupně přidala prodej a nákup ojetin (AutoPoint), autopůjčovnu (RentPoint) a prodej prémiových aut (AutoPoint Premium), podporuje prodej elektromobilů a vlastní dvě nabíjecí stanice. Prodává v ČR nejvíc značek na jednom místě, devět: Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti, na Slovensku se zaměřuje na BMW, Mazdu, MINI a Mitsubishi.

Galerie