Zatímco jsme testovali novou Audi RS6 Avant, automobilka si stihla připravit první informace a fotografie k připravované verzi sedan. Avant se nám velmi líbil, sedan je ještě hezčí. Brzy očekáváme první souboje mezi ním a BMW M5. RS6 k tomu má pěknou zbraň v podobě V10 z Gallarda.
Vydáno: 12.8.2008
Karosářské prvky jsou shodné s Avantem, samozřejmě rozdíl je hlavně na zádi. Nemusíme se obávat žádného velkého křídla, zadní partie vozu jsou velmi decentní. Difuzor i dvojice výfuků zůstaly stejné jako u Avantu.
Vnitřek, který je na fotografiích vyplněn ultra sportovními sedadly a karbonovou výzdobou vynecháme, stejně je volbou každého zákazníka.
Nepřehlédněte
Audi RS6 Avant: první jízdní dojmy
Zajímavější je desetiválec původně z lamborghini Gallardo, který ale prošel určitým procesem změny a zvýšením výkonu. Díky dvěma turbodmychadlům dosahuje parametrů 580 koní a 650 Nm, přičemž právě točivý moment je dostupný v celém spektru otáček. Zrychlení i maximální rychlost jsou shodné.
Nezměnila se ani perfektní automatická převodovky a další stabilizační systémy. Samozřejmostí tak je Dynamic Ride Control. Sečteno podtrženo: teď si máte možnost vybrat kombi nebo sedan. Biti na tom rozhodně nebudete.
Text: Redakce
Foto: Audi