Audi R8 by Senner Tuning: osm málo, deset moc

Nedávno jeden můj kolega z konkurenčního magazínu prohlásil, že se svezl s desetiválcovou Audi R8 a že ta “obyčejná“ osmiválcová je takříkajíc o ničem. Podobný názor měli zřejmě inženýři pracující ve společnosti Senner Tuning, a tak připravili pro majitele té obyčejnější er-osmičky nějaké to vylepšení. Výsledkem je 485 koní.


Vydáno: 1.12.2009

V řeči čísel to znamená nárůst o příjemný 65 koní. Točivý moment posílil na 470 Nm (+40 Nm). Úpravy jsou vcelku klasické. Řídící jednotka osmiválcového přímovstřikového motoru dostala nový software, do sání se nastěhovaly sportovní filtry a pozměněný výfuk je vyroben z kvalitní oceli.

Chybět samozřejmě nesmí ani vylepšený podvozek. Jak by asi každý čekal, oproti té obyčejné sériové verzi byl snížen (vpředu o 25 mm, vzadu o 15 mm). Vůz stojí na dvacetipalcových discích, na kterých jsou obuty pneumatiky Dunlop o rozměrech 235/30 R20, respektive 305/25 R20 na zadní nápravě. Celkem si Senner Tuning za tyto úpravy naúčtuje 14 900 Euro.

 

Text: Redakce
Foto: Senner Tuning

Galerie