Německý úpravce AC Schnitzer se po velkém BMW X5 vrhl i na trochu agilnějšího bratříčka X6. Jak už bývá u ladičských firem dobrým zvykem, nezůstalo jen u běžného body kitu v podobě spoilerů a plastování. AC Schnitzer se podíval i pod kapotou. Zaměřil se ale výhradně na naftové motory.
Vydáno: 30.10.2008
AC Schnitzer nabízí sadu body kitu, který zahrnuje rozšíření přídě vozu o 70 mm, stejně, jako tomu bylo v případě BMW X5. Samozřejmostí jsou pak pozměněné mlhovky, agresivní lak, křídla, spoilery, difuzory, však to znáte…
Firma prý věnovala testování na Nordschliefe hodně času i peněž. A výsledkem je, že podle ní sedí „vytuněnému“ BMW X6 nejlépe její kola Typa VII o velikosti 22 palců s černým nebo stříbrným lakováním.
No, ale pojďme se podívat, co se odehrálo uvnitř. AC Schnitzer si troufl na dva motory, konkrétně ve variantách 3.0d a 3.5d. Odehrály se tedy naftové orgie, které skončily u jednoho zvýšením výkonu z 235 na 272 koní, u druhého z 286 na 310 koní.
Text: Redakce
Foto: AC Schnitzer