Nastupující generace zbrusu nového a velmi úspěšného Focusu byla představena už dříve. Na právě probíhající autosalon v Ženevě ovšem automobilka Ford připravila další premiéru. Nová a prakticky střižená karoserie kombi bude zřejmě nejvíce zajímat právě evropské zákazníky. Ti se mohou těšit také na nové přímovstřikové motory.
Vydáno: 5.3.2010
Nová generace Fordu Focus se po stránce designu opravdu hodně povedla. Verze kombi to akorát potvrzuje. Velmi dynamická karoserie připomíná větší Mondeo, což hodnotíme jako pozitivní vlastnost. Pod kapotou se objeví obdobná paleta motorizací jako v případě hatchbacku a sedanu.
Zážehovou stránku věci obstarají dva přeplňované čtyřválce disponující technologií přímého vstřiku a přeplňováním. Jedná se o agregáty 1.6 SCTi a 2.0 SCTi. První jmenovaný nabídne výkon v rozmezí 150 – 180 koní, dvoulitr pak překonává svým maximem hranici 200 koní. Pro příznivce vznětového spalování budou připraveny motory 1.6 TDCi a 2.0 TDCi. Výroba v Evropě a Americe začne ještě koncem letošního roku.
Text: Redakce
Foto: Ford