Passat Alltrack. Tak se bude jmenovat nová verze, která rozšíří rodinu modelu střední třídy německého Volkswagenu. Stejně jako sesterské modely Allroad bude mít i Passat vyšší světlost podvozku a zdánlivě docela bytelné výztuhy, které by mohly v lehkém terénu fungovat. Samozřejmostí je pak pohon všech kol.
Vydáno: 29.11.2011
Volkswagen usoudil, že mezi modely SUV a klasickým kombi Passat Variant zeje díra, kterou je třeba vyplnit. A tak vznikl Passat Alltrack, který ve srovnání s tradičním kombíkem nabídne lepší průjezd na hůře průjezdných cestách nabídne řešení pro ty, kteří nechtějí opustit klasickou koncepci auta.
Volkswagen Passat Alltrack bude oproti standardu o čtyři centimetry výše a navíc namísto křehkého nárazníku bude mít vpředu i vzadu „pancéřovou“ výztuhu. Pevnější černý plast si potom najde místo na celém spodním lemu nárazníků i pod prahy dveří až dozadu.
Po technické stránce se výrobce spolehl na přeplňované motory TSI a TDI, k nimž nabídne i dvouspojkovou převodovkou DSG, která bude pro použití v terénu rozhodně lepší volbou. Elektronika systému 4MOTION má svým nastavením a softwarovou mapou zvládnout situace s odlehčenými koly nebo v hlubším sněhu.
Text: Redakce
Foto: Volkswagen