Renault Laguna Coupé: fotogalerie a technické údaje

Třetí varianta aktuální generace modelu Laguna se představila na autosalonu v Paříži a tak už konečně víme, jak na tom tento vůz bude. Můžeme se těšit na velice zajímavé řízení všech kol, pozměněnou karoserii a celkem bohatou nabídku motorizací. Zajímají vás detaily? Tady jsou.

Vydáno: 23.10.2008

A protože se vychází ze sériové Laguny, není žádné překvapení, že design přední části je stejný. Ovšem ne tak docela. Maska chladiče je totiž u tohoto vozu větší. Tím ale rozdílnosti víceméně končí.

Zadní partie, to je něco jiného. Dostala totiž své vlastní tvary. Nutno dodat, že design vozu je prostě povedený. Jako bonus čistého vzhledu a uhlazených tvarů je nízký součinitel odporu vzduchu. Zadní světlomety dostaly dnes už celkem samozřejmé světelné diody. Karoserie rovněž nepostrádá díly vyrobené z kompozitních materiálů.

Vůz má rozměry 4643 / 1812 / 1398 mm (délka / šířka / výška). Nápravy jsou od sebe vzdálené 2694 mm a koho by snad zajímal zavazadelník, tak ten pojme objem 423 litrů nákladu.

Bohatá paleta motorů v sobě skrývá sedm variant. Tři jsou zážehové a čtyři vznětové. Všichni k sobě dostanou šestistupňovou převodovku. Nabídka benzinové varianty začíná na dvoulitrovém motoru 2.0 Tce o výkonu 170 koní a končí agregátem 3.5 V6. Ten přinese už celkem slušné stádo dvou set čtyřiceti koní.

Zájemci o naftu využívající pohonné jednotky mají na výběr rovnou čtyři verze. Rovněž se začíná na objemu dvou litrů. Přesně řečeno je základním motorem 2.0 dCi o výkonu 150 koní. Vrchol pak tvoří šestiválec 3.0 V6 dCi s výkonem 235 koní.

Ještě musíme dodat, že model Laguna jako takový patří k velmi úspěšným absolventům nárazových testů. Je zcela logické, že i Coupé je na tom z hlediska bezpečnosti velmi dobře. Vždyť už základní verze dostanou šest airbagů, aktivní opěrky hlavy, brzdový asistent a ESC.

Text: Redakce
Foto: Renault

Galerie