Porsche plánuje růst, a to dost rozsáhlý. Do roku 2018 chce mít dvakrát větší prodeje, než dnes, a přitom hodlá vytvořit sedm tisíc nových pracovních míst. Hlavní příčinou takové expanze má být rozšíření produktového portfolia na sedm modelových řad. Plán nastínil pro německý deník Handelsblatt šéf automobilky Matthias Müller.
Vydáno: 27.7.2011
Matthias Müller, šéf automobilky Porsche, potvrdil cíl automobilky do roku 2018 zvýšit odbyt přinejmenším na dvojnásobek. Letos hodlá Porsche poprvé v historii prodat více než 100.000 vozidel – loni jich automobilka prodala zhruba 97.000.
„Do roku 2018 chceme prodávat přinejmenším 200.000 aut ročně, namísto čtyř plánujeme v budoucnu vyrábět sedm modelových řad a počet zaměstnanců zvýšíme o 50 procent,“ řekl Müller.
Porsche v současnosti zaměstnává 13.500 lidí, takže nárůst o 50% znamená vytvoření téměř 7000 pracovních míst.
Text: Redakce
Foto: Porsche