Porsche 911 Targa: další facelift přišel na řadu

Po modernizaci základního Porsche 911 i Carrera 4 přišlo konečně na řadu i 911 Targa. To nově dostalo motor s přímým vstřikování, lehké úpravy exteriéru i dvouspojkovou převodovku PDK. Kromě toho by mělo mít také elektronicky řízený pohon všech kol.

Vydáno: 29.7.2008

Targa se vydí méně často než klasické Porsche 911, ale snad každý fanoušek této značky ví, co ono přidané slovíčko znamená. Místo běžné karoserie se může vůz chlubit prosklenou zádí, v tomto případě o celkové ploše 1,54 metru čtverečních.

Targa se bude vyrábět ve dvou variantách. Porsche 911 Targa 4 bude mít šestiválec o objemu 3,6 litru, který dosáhne výkonu 254 kW. To bude stačit na zrychlení z nuly na stovku za 5,2 sekundy. Rychlejší Targa 4S dostane pod kapotu motor o objemu 3,8 litru s maximálním výkonem 283 kW (4,9 sekundy na stovku a 297 km/h maximálně).

O řazení se bude starat moderní převodovka Tiptronic S, která pomůže lepší dynamice i spotřebě díky rychlejší změně rychlostí. Na výběr bude i starší převodovka PDK.

Nemusíte se bát, že pohonem všech kol přijdete o zábavu. Porsche 911 Targa totiž nabídne systém elektronického řízení všech kol PTM, které bude preferovat zadní nápravu. Zadní diferenciál bude mít také vyšší svornost.

Text: Redakce
Foto: Porsche

Galerie