Malý francouzský hatchback, Peugeot 206, je stále na trhu i přesto, že už nějakou dobu se vyrábí jeho nástupce 207. Aby nezaostával svým zevnějškem a nepletl se s ojetinami, které se z jeho řad roky rekrutují, přikročili inženýři z Peugeotu k poměrně výraznému omlazení. S viditelným faceliftem přišel ruku v ruce také nový název: Peugeot 206+.
Vydáno: 23.2.2009
Podobně jako Škoda Octavia Tour, která se vyrábí stále současně s novou generací, zůstává v nabídce stále populární Peugeot 206, i když už je dávno na světě novější 207. V tuto chvíli ale přišel čas na výraznější facelift, který nejenže malou dvěstěšestku na pohled přiblížil novějším modelům, ale také mírně pozměnil její název. Peugeot 206 se tak nadále bude prodávat pod označením 206+.
Omlazení se v tomto případě docela výrazně promítlo do vnějšího vzhledu auta. Nový Peugeot 206+ tak bez problému rozeznáte od postarších 206, kterých jsou plné autobazary. Vliv novějšího 207, jak už bylo naznačeno výše, se projevil v použití nové kapoty a masky chladiče. Výrazně byly změněny také přední světlomety, jejichž
Aby se udržela cena postaršího modelu na přijatelné úrovni, zůstaly v nabídce hlavně slabší a úspornější pohonné jednotky. Základní motorizací je benzinový 1.1 s výkonem 60 koní, o něco silnější je pak 1.4 o výkonu 75 koní. Pokud preferujete naftu, nabízí Peugeot také vznětový čtyřválec 1.4 HDi s výkonem 70 koní (jeho emise CO2 jsou jen 110 g na kilometr jízdy).
Nový Peugeot 206+ se bude vyrábět v alsaských Mylhúzách a veškerá jeho produkce bude směřovat jen na evropské trhy, kam skvěle zapadá kompaktními rozměry a nabídkou motorů.
Text: Redakce
Foto: Peugeot