MTM Audi R8R: ďábel z Ingolstadtu dostal turbo

Jak dobře známo, vrcholný sporťák Audi R8 pohání 4,2 litrový osmiválec FSI. Má tedy přímé vstřikování, ale žádné turbodmychadlo. Úpravce MTM, který se léta „šťourá“ v nejrůznějších Audi, se to ale rozhodl změnit. R8 tak získala pořádnou porci koní navíc.

Vydáno: 20.9.2008

MTM dodal svůj systém přeplňování a vymáčkl tak z osmiválce celkem 560 koní a točivý moment 580 Nm. Konečně se tak může Audi R8 postavit do ringu se svým koncernovým bratrem Lamborghini Gallardo LP560-4.  Výsledný výčet parametrů zní slibně: stovka za 3,9 sekundy, maximum 315 km/h.

MTM ale nezůstalo jen u turbodmychadla. Nadupaný sporťák musí přeci také nějak vypadat. MTM proto vylepšilo brzdy, dodalo 20″ kola, výfukový systém a mnoho doplňků exteriéru i uvnitř.

Text: Redakce
Foto: MTM

Galerie