Světová krize, která se značně dotýká i automobilového průmyslu, si vybírá daň i na významných světových autosalonech. Další automobilkou, kterou neuvidíme na velké německé přehlídce aut ve Frankfurtu, bude japonské Mitsubishi.
Vydáno: 18.2.2009
Mitsubishi sahá k úsporným opatřením. Poté, co se stáhla z Rally Paříž Dakar, ruší automobilka i svoji účast na autosalonech. Není divu, před několika lety stála japonská automobilka na pokraji krachu a je logické, že podobné situaci se snaží do budoucna předejít.
Automobilka tak bude chybět na jednom z nejvýznamnějších světových autosalonů ve Frankfurtu nad Mohanem. Není to přitom tak dlouho, co automobilka Mitsubishi vynechala autosalon v Detriotu v USA.
Neúčastí na velkém autosalonu jako je ten ve Frankfurtu přitom může Mitsubishi ušetřit částku v řádu milionů euro. V Evropě tak Mitsubishi zanedlouho uvidíme jen v Ženevě, která zůstává posledním z velkých evropských autosalonů, kam letos automobilka zavítá.
Text: Redakce
Foto: Archiv