Po divokém Cliu, které mimochodem za dva projde redakčním testem, přichází další ostrý hatchback. Tentokrát se jedná o nadopovanou verzi modelu Mégane Coupé. Kromě atraktivního designu pocházejícího snad z formule 1 se můžeme těšit především na zajímavé jízdní výkony.
Vydáno: 15.9.2009
Mégane Renaultsport dostal nárazník podobně tvarovaný jako v případě sportovního Clia. Kromě toho jsou zřejmé vytažené blatníky a prahové nástavce. Přehlédnout nelze ani červené brzdné třmeny a sportovní koncovku výfuku.
Pod kapotou je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, který podává v tomto případě výkon 250 koní při 5500 ot./min. Vrchol točivého momentu leží na hranici 3000 ot./min, má hodnotu 340 Nm a většina z tohoto čísla, přesně 80%, je dostupná už od 1900 ot./min. Mégane Renaultsport bude k dispozici se standardním a nebo příplatkovým a hlavně ostřejším podvozkem skrývajícím se ve verzi Cup.
Ve výbavě najdeme množství někdy až zbytečných prvků. Řeč je například o prostorovém zvuku pocházejícím od značky Arkamys. To příplatková Recara jsou věcí zcela jinou, stejně tak potěší sportovní volant a kovové pedály. Specialitou pak má být telemterický systém, který bude zobrazovat příčné zrychlení, aktuální výkon motoru, pokyny k přeřazení, čas zrychlení na 100 km/h a podobně. Podrobnější informace o Méganu RS přineseme později.
Text: Redakce
Foto: Renault