Sporťák využívající zajímavou technologii motoru s rotačním pístem se pomalu chystá na odchod. V nabídce Mazdy figuruje už pěkně dlouho a navíc se pilně pracuje na nástupci. Pro zájemce o poslední kousky tohoto exempláře je přichystán facelift, který by měl podtrhnout sportovní ambice vozu.
Vydáno: 17.7.2008
Tím nejdůležitějším je přesun sportovního kitu z příplatkové výbavy do standardu. Zákazník tak bez příplatků dostane nový nárazník, 19“ kola a sportovnější podvozek. Drobné změny se odehrají i v případě převodovky. Ta by měla mít kratší stálý převod a upravovat se budou i jednotlivé převody. Vše s cílem ještě vylepšit dynamiku vozu.
Wankelův motor si ponechá stávající výkon. Dostane však lepší chlazení a lehce naroste i nádrž. A jak je tak zvykem, facelift přinese i nějaké ty nové drobnosti do výbavy. Pro všechny zájemce o takto vylepšený vůz mám velmi špatnou zprávu nakonec. Modely s faceliftem budou na prodej pouze ve Velké Británii.
Text: Redakce
Foto: Mazda