Mansory Bugatti Veyron 16.4 LINEA Vinceró d´Oro: karbon a zlato

Mansory znovu a znovu šokuje. Tentokrát si vzal na pomoc tuny karbonu a zlato, což jsou ingredience, na které zákazníci z Abu Dhabí slyší. Jinde by se Bugatti Veyron 16.4 v úpravě LINEA Vinceró d´Oro prodat asi nemohlo. Tohle ultimativní ztělesnění ultraluxusu a arogantní dekadence naštěstí ale nikdy nespatříme. Vznikne jediný kus.


Vydáno: 9.8.2010

Mansory je tuner, který vždycky přijde s něčím šokujícím (bohužel často také dosti nechutným). Když se podíval na Bugatti Veyron minule, vznikla z toho megaluxusní (a megadrahá) tříkusová edice.

Teď přichází s něčím ještě exkluzivnějším. Bugatti Veyron 16.4 je v téhle úpravě ztělesněním ultraluxusu a arogantní dekadence. Aby budoucí majitel uspokojil svou touhu po exkluzivitě, bude po téhle planetě navždy jezdit jeden jediný kousek tohohle auta. Naštěstí.

Absolutně exkluzivní

Bugatti Veyron LINEA Vinceró d´Oro dostalo bodykit, který všechny myslitelné doplňky nahradil karbonovými díly. Karoserie dostala nový přední i zadní nárazník, nové prahy a zvětšené průduchy vzduchu, samotná karoserie je vytvořena z nelakovaného vyleštěného karbonu z uhlíkové tkaniny s měděnými vlákny.

A to nejviditelnější: kompletně pozlacená jsou nejen kola, ale řada dalších dílů, včetně klik, víčka nádrže i ostřikovačů světel. Až se divíme, že tahle věc je obutá do opravdových gumových kol (nebo to tak alespoň na fotkách vypadá).

Interiér je na tom podobně, jako zevnějšek. Většinu karbonových dílů doplňují zlaté dekory a zlaté osvětlení kabiny. Punc absolutní undividuality dodává cedulka „Linea d´Oro unique edition one of one“.

Překvapivě se ale tuneři dostali i k motoru. Jeho výkon se díky větším nasávacím otvorům i výdechům a novému výfuku vyšplhal na 1109 koní. Zlepšil se i monumentální točivý moment: z 1250 newtonmetrů vyrostl na 1310.

Text: Redakce
Foto: Mansory

Galerie