Na podzim loňského roku proběhl 29.ročník studie, která se zabývá spokojeností zákazníků s dealerským servisem. Jedná se o nadnárodní projekt J.D. Power and Associates 2009 Customer Service Index (CSI) StudySM . V období od října do prosince 2008 se průzkumu zúčastnilo přes 100 000 majitelů nebo uživatelů vozů. Vítězem ankety se stal Lexus.
Vydáno: 18.3.2009
Jedná se o vozidla s datem výroby 2004 až 2008. Studie proběhla v šestnácti zemích od Austrálie, Kanady, přes Jižní Afriku, Thajsko až po Německo. Vítězný Lexus získal z maxima jednoho tisíce možných bodů 835. Druhý skončil Jaguar s hodnotou 810 bodů.
Po něm následuje trojice BMW (808), Cadilac (806) a Acura (805). Samotný Lexus považuje tento úspěch za jedinečné ocenění kvality, spolehlivosti a snahy nabízet tu nejlepší úroveň péče o zákazníky.
Text: Redakce
Foto: Zuzana Procházková