Nejmladší člen rodiny Hyndai nahradil nepříliš úspěšný model Atos. Stačí letmý pohled a všem musí být jasné, že novinka toho moc společného se svým předchůdcem nemá. Lze tedy předpokládat, že v počtu prodaných kusů dojde k velkému nárůstu. A nejen to. Podle firmy EurotaxGlass’s International bude údajně velmi oblíbený i jako ojetina.
Vydáno: 21.5.2008
Základem tohoto tvrzení byla analýza cesty vozu na trh Car to Market Analysis (CTM), která byla provedena pro území Evropy a měla odhadnout, jakou bude mít Hyndai i10 zůstatkovou hodnotu. Výsledky předpovídají největší úspěch v Itálii, Francii a Španělsku. Pokud se tedy budete chtít vozu v budoucnu zbavit, měl by nabídnout minimálně stejnou, nebo větší zůstatkovou hodnotu než konkurence.
Na zákazníky se snaží udělat dojem pomocí relativně prostorného interiéru, moderního vzhledu a úsporného motoru s nízkou produkcí emisí. Na kolik se mu to podaří se teprve ukáže. Každopádně největším trumfem je cena. Ta startuje pod hranicí dvou set tisíc korun.
Text: Redakce
Foto: Hyundai