Úpravce jménem G-Power se specializuje na silné bavoráky. Tentokrát si vzal do parády obří BMW X5. A jak to dopadlo? Osmiválec o objemu 4,8 litru přeplňuje kompresor a výsledkem jsou tato velmi hezká čísla, která se dozvíte hned po rozkliknutí článku. Bohužel v něm ale uvidíte i fotogalerii, která už se nám tolik nelíbíla.
Vydáno: 10.8.2009
Motor: osmiválec 4,8 litru s kompresorem. Výkon: 625 koní. Točivý moment: 700 Nm. Velmi hezká čísla!
Díky nim se velké SUV chlubí velmi atraktivními akceleračními schopnostmi. Z nuly na 100 km/h se dostane za 4,5 sekundy, na 200 km/h za 16 sekund a dosáhne maximální rychlosti 285 km/h.
Potud by se nám úprava líbila. Ale proč bylo nutné auto ověsit těmi plasty?
Masivní bodykit vypadá komicky, jak se můžete sami přesvědčit na přiložených fotografiích. Samozřejmě pomáhá aerodynamice, což zásadním způsobem zvyšuje rychlost, zlepšuje jízdní vlastnosti i snižuje spotřebu. To jsme slyšeli víckrát. Neříká to jen G-Power, ale všichni ostatní pravověrní tuneři.
Jenomže některé kreace alespoň vypadají dobře, což není případ téhle úpravy. Firmě G-Power se dokonce podařilo to, že z některých úhlů jinak majestátné velké X5 připomíná nejošklivější BMW současnosti, menší SUV X3. Gratulujeme!
Text: Redakce
Foto: G-Power