Citroën spouští ostrou kampaň na DS3. Útočí proti retro stylu

Stačí se na chvíli zamyslet a je všem jasné, odkud vítr fouká. Hlavními konkurenty nového Citroënu DS3 jsou Fiat 500 nebo Mini. Tahle sympatická autíčka přitáhla zákazníky díky svému retro stylu. DS3 chce být ale jiný. Zdůrazňuje to reklamní kampaň nazvaná „Antiretro“.


Vydáno: 21.1.2010

Nová reklamní kampaň na Citroën DS3 má na mušce retro styl, k propagaci ale používá dvě ikony doby minulé. Johna Lennona a Marilyn Monroe. Oba slavní hudebníci ale vysílají stejné sdělení: „Chcete-li ovlivnit svou dobu, nevracejte se zpět, prožijte naplno přítomnost, prožijte si svůj život nyní!“

Je tedy jasné, že ten, kdo si koupí futuristicky vyhlížející Citroën DS3, pohrdá stylem, který zavádí retro Fiat 500 nebo Mini. „DS3 je přesvědčivým důkazem vůle společnosti Citroën spoléhat na moderní přístup, na schopnost přicházet s novými věcmi, důkazem optimismu a vynalézavosti značky. Citroën s modelem DS3 vyjadřuje svůj odmítavý postoj k používání existujících postupů a snahu raději dál psát novou historii,“ popisuje Citroën svou kampaň.

Nová televizní kampaň se spustí v únoru ve Velké Británii. O měsíc později si bude moci zhlédnout i publikum ve Francii.

Text: Redakce
Foto: Citroën

Galerie