Alpina už má za sebou řadu úprav BMW řady 7 a současný model je už čtvrtou generací, kterou Alpina ladí. V tomto případě byl základem úpravy model 750i, jehož osmiválec s objemem 4,4 litru po úpravě zesílil z původních čtyř stovek koní na celých 500 koňských sil.
Vydáno: 6.4.2010
Alpina B7 svým způsobem nahrazuje BMW M7. Její poslední verze vychází z BMW 750i a upravený osmiválec zrychlí z 0-100 km/h za 4,8 sekundy, což je o čtyři desetinky méně, než ve standardní verzi.
Jako první Alpina navíc tahle sedmička dostala pohon všech čtyř kol xDrive, takže její celý název zní celkem pochopitelně Alpina B7 Bi-Turbo Allroad.
Kromě technických úprav prošel největší sedan od BMW tradičními (poměrně decentními) úpravami zevnějšku, které, narozdíl od některých jiných tuningů, jeho vzhledu neuškodily.
Text: Redakce
Foto: Alpina