Ženeva 2016: Ford Kuga dostal facelift, vypadá líp a má diesel 1.5 TDCI

Kompaktní SUV Ford Kuga se dočkalo modernizace. Facelift přináší novou čelní masku ve stylu Fordu Edge a spoustu nové techniky.

Pod kapotu se s faceliftem dostává nový motor, čtyřválcový turbodiesel 1.5 TDCI o výkonu 88 kW (120 koní), který jako základ nahrazuje dvoulitr. K dispozici zůstává 2.0 TDCI ve výkonových verzích 110 kW (150 koní) nebo 132 kW (180 koní), 

Z benzinu zůstává v nabídce čtyřválec 1.5 EcoBoost o výkonech 88 kW (120 koní), 110 kW (150 koní) a 134 kW (182 koní). Slabší motory vždy ženou jen přední kola, pro pohon 4x4 je nutné zvolit některý ze silnějších motorů.

Ford Kuga má nově také adaptivní bi-xenony, které dokáží monitorovat světelné podmínky a upravují podle nich světelný paprsek.

Kromě toho je Kuga prvním evropským Fordem, který dostal do výbavy systém Sync 3, tedy inovované ovládání zábavních funkcí. Jeho třetí generace Sync má lepší grafiku, je rychlejší a je v češtině. Naopak česky ale nerozumí hlasové ovládání.

Fotogalerie: 
Rubrika: 
Značka: 
  • 14. Leden 2017, 20:48 [comment_count]

    Povinné ručení: jak změnit pojišťovnu a jak najít levnější

    Také se vám zdá, že platíte za povinné ručení zbytečně moc peněz? Nemusíte, existuje několik způsobů, jak na něm můžete hodně ušetřit. Klíčový je výběr správné pojišťovny, na to existuje spousta srovnávačů — ty vám najdou nejlepší nabídky. Ale to není

    ČÍST DÁL
  • 11. Leden 2017, 19:20 [comment_count]

    5 triků, které vám sníží cenu za havarijní pojištění

    Přemýšlíte, jak ušetřit na havarijním pojištění? Tak to čtete na správném místě. Dali jsme pro vás dohromady 5 triků, které pomůžou nechat vaše peníze tam, kam patří – ve vaší peněžence. Připraveni? Jdeme na to. 1. Poproste tátu nebo dědu Ten, kdo

    ČÍST DÁL
  • 6. Leden 2017, 19:18 [comment_count]

    ADAC: Snížení rychlosti na 30 km/h nepomáhá snížit emise

    Snižování rychlosti ve městech na 30 km/h je častá praxe i v Česku. Zdůvodňuje se různě: vyšší bezpečností, snížením hluku nebo snížením emisí osobních aut. V tom posledním případě to ale neplatí. Německý autoklub ADAC provedl měření a zjistil, že

    ČÍST DÁL