DS3 nekončí. Po šesti letech dostává facelift

Úspěšné malé stylové auto dostává nový vnější design, interiér a vrací se i ostrá verze DS3 Racing, i když se teď bude jmenovat jinak.

Když se v roce 2010 představil Citroën DS3, hodně věcí bylo jinak. Za šest let se prodalo 390 000 kusů tohohle modelu a značka DS se během té doby osamostatnila. Teď nastal čas na větší facelift. 

Auto dostalo kompletně nový předek, aby se sladilo s dalšími modely DS4 a DS5. Logo Citroën už nehledejte. Nové jsou zadní lampy a disky a nějaké další drobnosti, jako polepy střechy.

V iteriéru se objeví nové barvy a čalounění, ale nejzajímavější jsou nové funkce multimediálního systému, jako Apple CarPlay nebo MirrorLink. DS3 nabídne také třeba aktivní brzdy Active City Braking, parkovací senzory, couvací kameru nebo asistent rozjezdu do kopce.

Omlazená DS3 se nabízí s tříválcem 1.2 PureTech ve třech verzích, dvěma čtyřválci THP a se dvěma diesely BlueHDi. 

Zajímavou novinkou je ale hlavně návrat ostré verze, dříve DS3 Racing, který se nově jmenuje DS3 Performance. Ten dostane motor 1.6 THP s výkonem 155 kW (211 koní) a 300 Nm, šestistupňový manuál se zkrácenými drahami, nižší světlou výškou o 15 mm a širším rozchodem kol o 26 mm, resp. 14 mm vzadu. Na přední nápravu půjde dokoupit dokonce samosvor.

Fotogalerie: 
Rubrika: 
Značka: 
  • 5. Březen 2017, 12:07 [comment_count]

    5 tipů: Jak na výběr pneumatik na letní sezónu

    Jak vybrat nejlepší pneumatiky na začínající sezónu? Pomůžou vám testy letních pneumatik i uživatelské zkušenosti. Zorientovat se v množství informací není jednoduché, proto přinášíme několik tipů, na co si hlavně dát pozor. 1. Rozměr je základ První

    ČÍST DÁL
  • 2. Březen 2017, 23:13 [comment_count]

    ADAC 2017: Test letních pneu 195/65 R15 vyhrálo Pirelli Cintu

    Blíží se jaro a s ním teplé počasí, což pro nás motoristy znamená přezouvání. Na nejrozšířenější rozměr R15 se tentokrát zaměřil ve svém testu německý autoklub ADAC, jehož výsledky bereme jako dobré doporučení, co je kvalitní pneumatika a co bychom

    ČÍST DÁL