Audi představilo novou R8 Spyder. Pod kapotou má atmosférický V10 a 540 koní

Audi právě představilo na autosalonu v New Yorku další variantu své R8 a sice otevřenou verzi Spyder. Střecha je plátěná, pod kapotou má stejný atmosférický motor V10, jako u uzavřeného coupé.

Auto je z téměř 80 % vyrobeno z hliníku, přesto váží 1612 kg, což na otevřený sporťák není úplně málo. I tak ale maximální výkon desetiválce pod kapotou R8 Spyder, který činí 397 kW (540 koní), zvládne zrychlení z nuly na stovku za 3,6 sekundy. Nejvyšší rychlostí je 318 km/h.

Za motorem V10 je uložena sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic, která umožňuje řidiči řazení ovládané elektronicky, bez mechanického spojení (by wire).

Střecha je samozřejmě plátěná, elektrohydraulický mechanismus ji otevře a zavře během 20 sekund, a to i za jízdy rychlostí do 50 km/h.

Spotřebu udává Audi 11,7 l/100 km, tedy o tři desetinky víc, než Coupé.

Fotogalerie: 
Rubrika: 
Značka: 
  • 5. Duben 2017, 11:55 [comment_count]

    Kdy a proč zvolit plechové disky?

    Ne nadarmo se říká, že kola dělají auto. V tomto směru bezesporu excelují hliníkové disky neboli „elektrony“, ale najdou se i důvody, proč vozidlo nechat na plecháčích. Spousta motoristů jezdí na hliníkových discích v létě a na plechových během zimy.

    ČÍST DÁL
  • 28. Březen 2017, 13:33 [comment_count]

    Prémiové letní pneumatiky: 3+1 tipy na novinky téhle sezóny

    Pokud budete na začínající sezónu kupovat nové pneumatiky, tyhle tři novinky by neměly ujít vaší pozornosti: Pirelli P ZERO Corsa, Continental PremiumContact 6 a Bridgestone Turanza T001 Evo. Jestli ale potřebujete něco na svůj offroad, na konci

    ČÍST DÁL