Audi představilo novou R8 Spyder. Pod kapotou má atmosférický V10 a 540 koní

Audi právě představilo na autosalonu v New Yorku další variantu své R8 a sice otevřenou verzi Spyder. Střecha je plátěná, pod kapotou má stejný atmosférický motor V10, jako u uzavřeného coupé.

Auto je z téměř 80 % vyrobeno z hliníku, přesto váží 1612 kg, což na otevřený sporťák není úplně málo. I tak ale maximální výkon desetiválce pod kapotou R8 Spyder, který činí 397 kW (540 koní), zvládne zrychlení z nuly na stovku za 3,6 sekundy. Nejvyšší rychlostí je 318 km/h.

Za motorem V10 je uložena sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic, která umožňuje řidiči řazení ovládané elektronicky, bez mechanického spojení (by wire).

Střecha je samozřejmě plátěná, elektrohydraulický mechanismus ji otevře a zavře během 20 sekund, a to i za jízdy rychlostí do 50 km/h.

Spotřebu udává Audi 11,7 l/100 km, tedy o tři desetinky víc, než Coupé.

Fotogalerie: 
Rubrika: 
Značka: 
  • 14. Leden 2017, 20:48 [comment_count]

    Povinné ručení: jak změnit pojišťovnu a jak najít levnější

    Také se vám zdá, že platíte za povinné ručení zbytečně moc peněz? Nemusíte, existuje několik způsobů, jak na něm můžete hodně ušetřit. Klíčový je výběr správné pojišťovny, na to existuje spousta srovnávačů — ty vám najdou nejlepší nabídky. Ale to není

    ČÍST DÁL
  • 11. Leden 2017, 19:20 [comment_count]

    5 triků, které vám sníží cenu za havarijní pojištění

    Přemýšlíte, jak ušetřit na havarijním pojištění? Tak to čtete na správném místě. Dali jsme pro vás dohromady 5 triků, které pomůžou nechat vaše peníze tam, kam patří – ve vaší peněžence. Připraveni? Jdeme na to. 1. Poproste tátu nebo dědu Ten, kdo

    ČÍST DÁL
  • 6. Leden 2017, 19:18 [comment_count]

    ADAC: Snížení rychlosti na 30 km/h nepomáhá snížit emise

    Snižování rychlosti ve městech na 30 km/h je častá praxe i v Česku. Zdůvodňuje se různě: vyšší bezpečností, snížením hluku nebo snížením emisí osobních aut. V tom posledním případě to ale neplatí. Německý autoklub ADAC provedl měření a zjistil, že

    ČÍST DÁL